niedziela, 12 października 2025 r.
22.08.2025 18:07
58 wyświetleń
0 komentarzy
Miał ratować środowisko, a stał się koszmarem wielu właścicieli diesli. Układ recyrkulacji spalin EGR, obowiązkowy w silnikach spełniających normę Euro 6, regularnie psuje się i generuje horrendalne koszty napraw. Wymiana zaworu to nawet 3,5 tys. złotych, naprawa chłodnicy spalin kolejne 2,5 tys., a to dopiero początek listy wydatków. Najbardziej frustrujące jest to, że system zaprojektowany do redukcji emisji tlenków azotu sam staje się przyczyną większego zużycia paliwa i częstszych wizyt w warsztacie.

Zobacz cały artykuł w serwisie motoryzacja.interia.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
16.08.2025 19:03
144 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
30.08.2025 19:00
129 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
06.09.2025 20:13
116 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
24.08.2025 11:10
110 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
04.09.2025 18:29
109 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
24.08.2025 17:05
104 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
07.09.2025 7:28
103 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
03.09.2025 16:00
100 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
16.08.2025 11:41
99 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
06.09.2025 11:07
95 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl