12.09.2025 16:35
29 wyświetleń
0 komentarzy
Tagi:
nowe,
polski,
życie,
miejsce,
mamy,
świata,
dzień,
polsce,
informacje,
kart,
dane,
filmy,
okazji,
czas,
media,
mobile,
operator,
t-mobile

T-Mobile podał nowe dane o wykorzystaniu sieci przez swoich klientów – tym razem podsumowując wakacje, w Polsce i za granicą. Okazuje się, że podczas odległych podróży użytkownicy magentowej sieci najchętniej korzystali z mediów społecznościowych, co zresztą nie dziwi. Wczoraj T-Mobile informował o wykorzystaniu magentowej sieci podczas letnich festiwali muzycznych ZORZA, wspieranych przez operatora. Teraz T-Mobile dorzucił garść nowych informacji o wakacyjnym ruchu w sieci ogólnie, w kraju i poza nim.W minione wakacje, w lipcu i sierpniu, w regionach turystycznych Polski klienci magentowej sieci przesłali w sumie 30 200 TB danych. Operator nie sprecyzował, jakie dokładnie miejsca brał pod uwagę, ale można się domyślać, że chodzi przede wszystkim o wybrzeże i tereny górskie.Z kolei za granicą posiadacze kart SIM w T-Mobile zużyli 40 TB danych, z czego 54% na same media społecznościowe. Taki wynik procentowy nie dziwi, bo podróże w ciekawe zakątki świata zachęcają do tego, by się dzielić swoim zdjęciami i filmami ze znajomymi. Co jednak ciekawe, zużycie transferu na media społecznościowe za granicą jest o 25 p.p. wyższe niż w Polsce, czyli w kraju okazji do pokazywania swoich wakacji było mniej.
Pewnie wysyłaliście mnóstwo zdjęć i wideo z wakacji do znajomych
– komentuje T-Mobile.Wakacyjny transfer danych wykorzystywany był też na filmy i muzykę w streamingu, ale za granica klienci oglądali wideo, korzystając z internetu mobilnego, rzadziej niż w Polsce – o połowę. Te dane nie obejmują jednak hotelowych sieci Wi-Fi, z których mogli korzystać klienci magentowej sieci.Kierunkami najczęściej wybieranymi przez klientów T-Mobile były: Chorwacja, Albania, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra oraz Tunezja. https://x.com/TMobilePolska/status/1966477020423917845?proportion=1.48
Zobacz cały artykuł w serwisie www.telepolis.pl »