sobota, 11 października 2025 r.
15.09.2025 18:08
24 wyświetleń
0 komentarzy
nophoto
Orange dołączył do operatorów, którzy wprowadzili do swojej oferty najnowsze iPhone’y i inne nowości Apple. Jednocześnie pomarańczowa sieć udostępnia całkiem nową usługę – automatyczną instalację karty eSIM.Klienci Orange mogą już skorzystać z oferty przedsprzedaży smartfonów z serii iPhone 17, a także płaskiego iPhone’a Air. W ofercie znajdują się też nowe zegarki Apple Watch Series 11, Watch SE 3 i Watch Ultra 3 oraz słuchawki Air Pods Pro 3. Tak jak w innych kanałach dystrybucji, zamówione w przedsprzedaży urządzenie klienci otrzymają po 19 września.Orange wprowadza nową usługęJest jednak jeszcze coś. Wraz z premierą iPhone’a 17 pomarańczowy operator wystartował także z zupełnie nowym rozwiązaniem – automatyczną instalacją karty eSIM, zwaną także preinstalacją. Orange jest jedynym operatorem w Polsce, który oferuje taką możliwość. Dzięki tej metodzie karta eSIM zostaje automatycznie przypisana do nowo kupowanego urządzenia. Po pierwszym uruchomieniu telefonu i podłączeniu go do Wi-Fi karta eSIM działa bez konieczności samodzielnej instalacji czy skanowania kodu QR. Sprzęt jest więc od razu gotowy do użycia. Operator przekonuje, że to duże uproszczenie i szybszy, bezpieczny start urządzenia, a konfiguracja odbywa się w tle.https://x.com/RzecznikOrange/status/1967586288829124758?proportion=1.44Jest jednak pewien haczyk. Klienci, którzy korzystają już z usług Orange i chcą użyć preinstalacji, muszę niestety przeprowadzić wymianę karty SIM. Sam proces może potrwać od kilku do kilkunastu minut.Z wyjaśnień operatora wynika, że automatyczna instalacja dostępna jest tylko na produktach Apple, które obsługują standard eSIM: iPhone 15, iPhone 16 oraz najnowszy iPhone 17. Jak można skorzystać z nowej usługi? Po złożeniu zamówienia i odebraniu nowego smartfonu na wskazany adres e-mail klient otrzyma dane karty eSIM oraz PIN do jej odblokowania (informacje te zostaną także przesłane SMS-em). W przypadku zakupów dokonywanych w salonie sprzedawcy pomogą w automatycznej instalacji, a telefonicznie wsparcia udzielą konsultanci na infolinii.

Zobacz cały artykuł w serwisie www.telepolis.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
17.08.2025 13:37
106 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
18.08.2025 7:59
100 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
17.08.2025 10:24
98 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
14.08.2025 11:45
93 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 12:47
91 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 11:22
85 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
12.08.2025 13:30
84 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 16:27
83 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
18.08.2025 12:05
77 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
25.08.2025 19:38
70 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl