sobota, 11 października 2025 r.
22.09.2025 11:44
22 wyświetleń
0 komentarzy
original
VeloBank po raz kolejny stawia na sztukę w finansach. Do oferty trafiły dwie karty płatnicze w stylu pop-art. VeloBank stawia na pop-artVeloBank kontynuuje kampanię, w której pokazuje, że bankowość może być nie tylko praktyczna, ale i inspirująca. Do oferty trafiły dwa nowe wzory kart płatniczych w stylu pop-art. Pierwszy przedstawia otwartą książkę – motyw nawiązujący do kampanii "Zabookuj czas na relaks". Druga karta, z napisem "VeloLove", to bezpośrednie odniesienie do idei LoveBanku.Nowe projekty przygotował Piotr Zendak, który odpowiadał również za poprzednią edycję kart. Jak podkreśla, pop-art to język prosty i wyrazisty, a jednocześnie pełen znaczeń. To już kolejna edycja kart z grafiką w stylu pop-art. Powodzenie, jakim cieszyły się pierwsze wzory, zainspirowało nas do kontynuacji tej linii graficznej dla kart płatniczych VeloBanku. Nowe projekty powstały w dialogu z wartościami banku i trendami, które są dziś dla niego kluczowe. To kontynuacja mojej wcześniejszej pracy, ale jednocześnie krok naprzód. Znalazłem nowe symbole, które nawiązują do naszej filozofii, a jednocześnie opowiadają o naszej współczesność w języku pop-artu. Piotr Zendak z VeloBankuKarty, które inspirująOba wzory są minimalistyczne i mają w sobie coś więcej niż tylko artystyczny design. Motyw książki wpisuje się w działania banku wspierające czytelnictwo. Z kolei "VeloLove" przypomina o tym, że bankowość może być bliska wartości i codziennym pasjom.Na awersie kart znajdują się standardowe oznaczenia, a wszystkie dane klienta przeniesiono na rewers w układzie poziomym. Dzięki temu korzystanie z karty ma być wygodniejsze.Ekologia i funkcjonalnośćNowe karty VeloBanku wykonano w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu. To kolejny element filozofii banku, który chce łączyć sztukę, odpowiedzialność i nowoczesne rozwiązania.Dodatkowo, zastosowano blind notch, czyli specjalne wycięcie ułatwiające rozpoznawanie kart osobom niewidomym i słabowidzącym. To rozwiązanie powinni docenić również klienci, którzy na co dzień korzystają z kilku kart. Oddajemy naszym klientom do użytku dwa nowe wzory kart płatniczych, które cieszą oko i inspirują do działania. Pop-art, szczególnie w amerykańskim wydaniu, to wyrazistość, różnorodność kolorów i troska o wysoką jakość rysunku. Oprócz artystycznego wymiaru nasze karty płatnicze to też swego rodzaju manifest wartości ważnych dla społeczności VeloBanku. W ramach kampanii „Zabookuj czas na relaks” zapraszamy klientów do tego, by zadbali o swoje samopoczucie i w zgiełku codzienności znaleźli choćby chwilę na inspirującą lekturę. Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBankuSzczegółowe informacje o rodzajach kart płatniczych dostępnych w VeloBanku znajdują się pod tym adresem.

Zobacz cały artykuł w serwisie www.telepolis.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
17.08.2025 13:37
106 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
18.08.2025 7:59
100 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
17.08.2025 10:24
98 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
14.08.2025 11:45
92 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 12:47
90 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 11:22
85 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
12.08.2025 13:30
84 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
19.08.2025 16:27
83 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
18.08.2025 12:05
77 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl
25.08.2025 19:38
69 wyświetleń
źródło: www.telepolis.pl