10.10.2025 7:51
14 wyświetleń
0 komentarzy
Tagi:
nowe,
bank,
polski,
banku,
konta,
liczba,
usług,
sposób,
dane,
problem,
aktualizacja,
dostęp,
wiadomości,
ograniczona

Santander Bank Polska wydał nowy komunikat, skierowany do swoich klientów. Tym razem, porusza niezwykle ważną kwestię aktualizacji danych. Niestety, w dalszym ciągu, nie brakuje osób, które nabierają się na tego typu oszukańcze maile.Santander z ważnym komunikatemKomunikat pojawił się zarówno na oficjalnej stronie internetowej banku, jak i w mediach społecznościowych. Wszystko po to, aby dotarł do jak największej liczby klientów banku. Niestety, za niektóre błędy możemy słono zapłacić, a to jest właśnie jeden z nich.Chodzi o aktualizację danychCyberprzestępcy wysyłają do nas maile, w których informują o potrzebie aktualizacji danych. I tu jest właśnie pułapka — cała ta aktualizacja danych, o której jest mowa w mailu, jest czystą fikcją, niczym więcej. To perfidna próba nakłonienia nas do kliknięcia fałszywego linku, który ma tylko jeden cel — wykraść nasze dane i dobrać się do naszego konta bankowego.
Oszuści zachęcają do kliknięcia w link, w przeciwnym razie dostęp do usług może być ograniczony lub zablokowany. To oszustwo! W ten sposób przestępcy chcą pozyskać dane do logowania do Waszej bankowości internetowej.
ostrzega Santander Bank Polska.I trzeba przyznać, że problem jest palący i powinni się z nim zapoznać nie tylko klienci tego konkretnego banku. Oszuści nie wybrzydzają i atakują uczciwych obywateli bez względu z usług jakiego banku korzystają.To nic innego, jak typowy przykład phishingu, czyli bezlitosnej metody, jaką upodobali sobie cyberprzestępcy. W tym wypadku phishing polega na rozsyłaniu fałszywych wiadomości SMS lub emali do różnych osób. Wiadomość taka zawsze zawiera link lub załącznik i jakąś groźbę.
Zobacz cały artykuł w serwisie www.telepolis.pl »