niedziela, 12 października 2025 r.
02.09.2025 7:05
60 wyświetleń
0 komentarzy
Układy zmiennych faz rozrządu znane pod nazwami VTEC, Vanos czy VVT-i od lat pozwalają producentom wycisnąć z silników lepsze osiągi przy niższym spalaniu. Problem w tym, że gdy się psują, naprawa może kosztować nawet 5 tysięcy złotych. Mechanicy zgodnie twierdzą, że większość awarii wynika z zaniedbań w serwisowaniu, szczególnie zbyt rzadkiej wymiany oleju.

Zobacz cały artykuł w serwisie motoryzacja.interia.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
16.08.2025 19:03
147 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
30.08.2025 19:00
130 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
06.09.2025 20:13
117 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
24.08.2025 11:10
111 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
04.09.2025 18:29
110 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
24.08.2025 17:05
105 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
07.09.2025 7:28
105 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
03.09.2025 16:00
101 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
16.08.2025 11:41
100 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl
06.09.2025 11:07
95 wyświetleń
źródło: motoryzacja.interia.pl