sobota, 11 października 2025 r.
26.09.2025 20:30
16 wyświetleń
0 komentarzy
45460_1
Microsoft DirectX 12 AgilitySDK wprowadza nową funkcję, która ma rozwiązać problem długich czasów ładowania gier oraz szarpania obrazu, które występują przy kompilacji shaderów. W przeszłości podczas uruchamiania...

Zobacz cały artykuł w serwisie ithardware.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
13.08.2025 18:39
94 wyświetleń
źródło: ithardware.pl
25.08.2025 9:44
77 wyświetleń
źródło: ithardware.pl
24.08.2025 10:30
71 wyświetleń
źródło: ithardware.pl
25.08.2025 10:56
69 wyświetleń
źródło: ithardware.pl
25.08.2025 13:58
66 wyświetleń
źródło: ithardware.pl
25.08.2025 13:28
60 wyświetleń
źródło: ithardware.pl