11.10.2025 7:11
12 wyświetleń
0 komentarzy
Tagi:
nowe,
bank,
zmiany,
konta,
miejsce,
świata,
informacje,
play,
prawo,
dane,
funkcji,
aplikacji,
wersja,
google,
dostęp

Bank Pekao zapowiada zmiany w serwisie internetowym Pekao24. Klienci otrzymają nowe funkcje i możliwości.Bank Pekao poinformował o zmianach, które zostały wdrożone dla klientów serwisu internetowego Pekao24. Dotyczą one zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych.Zmiany w Pekao24 i PeoPayW serwisie internetowym Pekao24 zmienił się wygląd głównego pulpitu, po zalogowaniu na konto. W jego centralnej części klienci znajdą:
informacje o podstawowym koncie,
widżet ze skrótami do ulubionych funkcji,
Historię konta z informacją o trzech ostatnich transakcjach,
dostęp do kont w innych, dodanych bankach (w ramach otwartej bankowości).
Jednak najważniejsza zmiana dotyczy prawej kolumny, w której dodanych zostało kilka nowych elementów. Są to:
widżet Twoje Sprawy — w tym miejscu klienci mogą szybko wejść w swoje dyspozycje oraz zaświadczenia. Z rozwijanej listy mogą wybrać swój produkt, wtedy pojawi się wyszukiwarka dyspozycji i zaświadczeń, a także lista tych najczęściej wybieranych,
widżet z postępem w zbieraniu punktów w programie Bezcenne Chwile,
dane kontaktowe doradcy osobistego (tylko dla klientów Świata Premium i Bankowości Prywatnej oraz firm).
Co ważne, nowy układ jest dostępny również w aplikacji PeoPay od wersji 4.100, która jest już dostępna w sklepach z aplikacjami, czyli między innymi Google Play oraz App Store.
Zobacz cały artykuł w serwisie www.telepolis.pl »