sobota, 11 października 2025 r.
18.08.2025 18:44
40 wyświetleń
0 komentarzy
Europejska Unia Nadawców chyba nie tak chciała o sobie przypomnieć. Po kilku miesiącach ciszy organizator Eurowizji zaprezentował nowy logotyp konkursu. Tyle że odświeżony graficznie napis "Eurovision" wywołał burzę w sieci. Nic dziwnego. Czy EBU nie ma obecnie większych zmartwień niż zmiany wizualne? Nierówne zasady oceniania uczestników, stronnicze jury, które zniweczyły szanse Polski na wysokie miejsce, a także uczestnictwo Izraela w rozgrywce — to realne problemy, z którymi organizatorzy powinni się uporać jak najszybciej. Zamiast tego dostajemy nowe logo i hasło o "zjednoczeniu muzyką", które znaczy już coraz mniej.

Zobacz cały artykuł w serwisie kultura.onet.pl »

Komentarze:
Najczęściej czytane
12.08.2025 8:42
83 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
16.08.2025 17:30
69 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
22.08.2025 20:18
60 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
26.08.2025 14:00
52 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
31.08.2025 19:33
49 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
03.09.2025 15:30
44 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl
18.08.2025 18:44
41 wyświetleń
źródło: kultura.onet.pl